Nytt år och annat fint

Tja tja bloggen
(!) Haha eller hur man nu börjar ett inlägg.. Var ju ett helt år sedan jag skrev så jag minns inte ;) Nu ska ni skratta då jag var helt hysteriskt rolig! Nej men året har inte börjat så bra, legat till sängs och mått alldeles ruttet helt ärligt, men idag har det vart lite bättre i allafall. Har knarkat verktabletter som knappt fungerar men jag har åtminstone bara haft värk i kroppen och vart illamående men sluppit yrseln, känslan av att svimma samt huvudvärken och det är ju alltid något!
Idag är även första dagen då jag orkat göra någonting annat än att mest ligga död så jag har vart ute med mamma och Evelina en sväng.



Lyckats få igång min jordglob som vart död i ca. 1 år



Samt lyssnat på en del skivor som jag fick hemma hos min "låtsas farmor", bland annat The Beatles. Vilket är så sjukt Awesome att jag fick eftersom de inte finns på Spotify!



(Ingen bild är redigerad, då klockan är sent och jag ska upp tidigt i morgon..)
Annars har jag även kollat på en film som jag ska göra en filmanalys till skolan, städat lite på rummet färgat håret (Det röda vill dock inte försvinna helt :( ) och lite annat smått och gott. Imorgon kommer dock (förhoppningsvis) vara den första dagen på året som kommer vara helt händelserik då jag min mamma och mina systrar ska åka till IKEA, ser fram emot det! Skriver igen i morgon.
Kram.
Vardag | |
Upp