En regnig sommarlovsdag

Här sitter jag, Paulina, 16 år, mitt i sommaren och skriver mitt första inlägg på bloggen på flera månader. Så vad har hänt? Allt och ingenting. Jag har ju som sagt blivit sexton (hehe.), fått sommarlov, haft sommarlov och tagit det största beslutet i mitt liv hitills. I korta drag helt enkelt :)
Men om jag ska ta mig tillbaka till stunden så har det vart hyffsat bra på sistone och jag hoppas det håller i sig!

Min vecka har sett ut och kommer att se ut lite såhär:

Måndag: På fömiddagen kollade jag på Hary potter medan jag fick ett sms från Isabelle som undrade om jag ville komma till Nykvarn. Det Ville jag och dit for jag. Jag, Victoia, Sandra & Isabelle vandrade runt i regnet, bakade scones, kollade på film och hade tjej snack. På kvällen åkte jag hem igen och såg klart resten av filmen.

Tisdag: Vid två tiden i tisdag dök samma undebara människor + Moa upp här hemma hos mig. Vi spelade en massa spel, snackade, lyssnade på musik, åt pankakor, kollade på film och snackade lite mer.
Alltid trevligt med Besök!
När de sen åkte hem kollade jag på Harry potter.

Onsdag: På förmiddagen läste jag (Harry potter), sedan var jag barnvakt, städade lite och va ute och sprang. På kvällen tittade jag på Harry potter.

Torsadg (Idag): Idag har jag promenerat, kollat i seconhand butiker (köpt jätte fin jacka bland annat), Skrivit en massa skrivstil, lekt eletriker tittat lite på Nyheterna innan det blev mat och nu hamnade jag här av lite plötslig blogglust. Ikväll ryker håret då Veronika sagt att hon ska klippa mig och sedan blir det att lägga sig i sängen i några timmar tror jag för att läsa lite Harry potter.

Fredag: I morgon ska jag nog ta mig en snabb visit nere på stan, ut och springa oh sedan blir det att sova över hos Emma med en massa härliga pinglor.

Resten av helgen är dock oklar..



Mycket intressant läsning det här :) Nej men för den/dem som har orkat läsa allt ihop har nog lagt märke till att jag har gått och blivit lite av en Harry potter fanatiker, och ja jag måste erkänna.. Det har jag faktiskt! Är inne på fjärde boken och har kollat igenom alla filmerna fram till den sista som nu visas på bio. Skulle så gärna vela gå och se den :3 Jag hoppas Att min blogg kommer att börja uppdateras igen, men ingenting jag kan garantera :)
Det är här jag bör lägga in en bild.. Men det får komma in bild i morgon.. I stället en låt :D


Men puss på er så länge.
Vardag | |
Upp