Studie dag

Antar att det inte är så många som kommer sitta hemma och plugga idag men det ska jag. Studie dag, himla trevligt. Men först blir det att klä på sig städa över våningen och sen blir det dags för att studera. Hoppas även att jag ska hinna med att göra en spring runda idag, men vi får se läxorna kommer först och jag har så himla mycket just nu!
Börjar i alla fall känna mig hyffsat frisk nu endast lite snorig. Känns skönt att det är över nu efter ha vart sjuk i typ tre veckor. Nu mår jag mer dåligt på andra vis, sextonårs kris säger jag bara. Usch. Plus massa stress med skolan och massa annat som  händer just nu.
Men då är det väl bäst att jag sätter igång.
Love.
Vardag | |
#1 - - Emelie:

Blev det nåt studerande då? :D

och angående 16-års krisen så säger jag bara ; Finns <3

Upp