Älskade vår

Nog har jag pluggat allt! :D
Engelska talet är snart klart fixat, sen har jag pluggat till no provet och till franska förhöret som är på fredag. Men innan jag pluggade så städa jag fint på hela övervåningen samt rensade skåp, himla bra. Sen har jag ätit pankaks lunch och fisk middag, så himla gott! särskilt det sista. jag älskar fisk :D
Annars kom jag ganska nyss in från en jätte mysig pormenad/lekstund med Evelina. Vi gick runt i kvareren och hittade en massa roliga ställen att leka på. Sen hittade vi en massa fina blommor som jag fotade. Tog även en med mig som jag fotade på massa knäppa ställen. det är vid stunder som den här jag önskar att jag hade en lite bättre kamera.. men jag visar några bilder i alla fall :D

 

 

 

Lite smak prov i alla fall :D kommer säkert komma fler bilder inom kort! synd att de blir i så dålig kvalit'e när dom hamnar här på bloggen.. men åh så underbart det var att gunga, springa runt, kravla på marken och bara känna doften av vår.

 

Nu ska jag platta håret ha ansikts mask och fixa klart allt inför talet som jag ska hålla i morgon sen är det dags för sängen!

 

Love.

Vardag | |
#1 - - Mamma:

Bilderna blev jättefina gumman! Du är kreativ.

Bilderna blir alltid sämre när de kommer upp på nätet, de blir inte lika skarpa och färgrika. Jag vet inte varför men så är det.



Puss o Kram

#2 - - Mamma:

Syns min förra kommentar?

Jag ser den inte.

#3 - - Paulina:

Din jkommentar syns, tack kära mor <3

Upp