Glad!♥

Jag är glad :) så nu bloggar jag haha!

Jag är glad för att jag ska gå på min första provfilmning på fredag!! helt sjukt egentligen, tänk i fall jag suger? jag får hoppas min magkänsla talar rätt ^^ Önska mig lycka till så syns vi på bio duken (hahahaha)
| |
#1 - - SABINA:

Hej :) Har en liten frågestund på bloggen, fråga gärna något! :)

#2 - - Therese:

åh jag e faktis lite avis .. hhha men jag önskar dig all lycka som finns.. tänk om jag går i samma klass som en skådis :O hahah

#3 - - YOU'RE A STAR:

Drömmer Du om ett liv i rampluset?

Då är det här en chans för dig. http://youreastar.blogg.se är en blogg för dig som vill synas och framförr

allt bli medlem i en helt ny sång och dans grupp. Skulle du vilja vara med i en sång och dansgrupp med personer

som bor nära dig och har samma intressen och drömmar? Är det svårt att hitta folk?



Inte längre. Såhär går det till.



* Skicka ett mail till den här adressen ( [email protected] )

* I mailet ska du skriva : Namn, ålder, vilket län du bor i, vilka intressen du har och om du vill kan du bifoga en bild på dig själv ( om du ska få en mer exakt ''ansökan''. Om du vill kan du även länka eller bifoga ett klipp på när du sjunger eller dansar.

* Vad händer sen? : Jo, jag sparar alla mail jag får så att dom finns kvar när jag får in nya mail. Jag kommer läsa igenom allas mail och matcha dom så bra jag kan.

* Så snabbt jag kan kontaktar jag dig

* I mailet jag skickar till dig kommer jag ge ut mailadresser m.m. De adresserna är såklart från personer som också skickat in mail. Kanske din framtida grupp?

* Efter det så är det du som bestämmer vad du ska göra. Ett tips är ju att du addar dem och börjar prata. Ta reda på om ni alla vill satsa på det här, sedan är det ju bra om ni antingen webbar eller pratar med varandra på telefon. Om du vill vara extra säker. Men, fråga inte allt för många frågor. Då blir det ju ingenting kvar att prata om när ni träffas;)



Jag hoppas det går bra för just Dig, och Er förstås. Kommer man se er på TV- rutan i framtiden?

På min blogg kan du även delta i tävlingaroch få tips om låtar m.m. Du kan bli sedd, jag har en tävling som kallas ''Rampljuset''

Jag hoppas jag får mail från dig, du slösar väl inte bort en sån här chans:)?



MAIL: [email protected]

BLOGG: youreastar.blogg.se



TACK SÅ MYCKET OCH LYCKA TILL!

#4 - - DELLA:

wow, vad är det för provfilmning? :O

Upp